لم يتم العثور على نتائج البحث
سلام عليكم دكتور انا احمد عمري 20 اعاني من تراكم ذهون في منطقة المؤخرة
05:00 ص الأحد 16 أغسطس 2020
سلام عليكم دكتور انا احمد عمري 20 اعاني من تراكم ذهون في منطقة المؤخرة لدرجة تسبب الاحراج بشكل رهيب الله يخليك اش اسوي
تراكم الدهون في أي منطقة في الجسم بيدل على لخبطة في الأكل.. ممكن يكون أكلنا في نسبة عالية من السكريات والنشويات البسيطة.
محتاجين نعمل نظام غذائي صحي متوازن مناسب لاحتياجات جسمنا وهدفنا في نزول الدهون.
وطبعا محتاجين نعمل نظام رياضي موجة بشكل اساسي لتظبيط شكل الجسم.