لم يتم العثور على نتائج البحث
كيف اعمل نظام غذائي يساعدني على انزال وزني بسهوله من غير رياضة
04:51 ص الأحد 16 أغسطس 2020
الرياضة لا غنى عنها في رحلة نزول الوزن لانها بتساعدنا على تعليه الحرق وشد الجسم.. ممكن نبدأ بحركات خفيفة ووقت بسيط ونزوده تدريجيا.
وبالنسبة للنظام الغذائي لازم نعمل تقييم كامل لحالتك عشان نحدد النظام الانسب ليكي واللي هتقدري تستمري عليه بدون حرمان او ضغط ونلاقي نتيجة كويسة.