لم يتم العثور على نتائج البحث
ابنتى قليلة الاكل واريد شى يفتح لها الشهية وشكرا
04:47 ص الأحد 16 أغسطس 2020
يفضل نعتمد على مصادر طبيعية لفتح الشهية.. زي إننا نعملها الأكل اللي بتحبه أكتر، ندخل وجبات خفيفة في وسط اليوم، لو سنها صغير أشكال الطعام هيفرق معاها جدا، وكمان مشاركتها معاكي في الأكل هيشجعها تاكل أكتر لانه شيء هي شاركت فيه.