لم يتم العثور على نتائج البحث
السلام عليكم دكتور أنا بنت عمري 14 سنة طولي 172و وزني 73 انا سمينة في الجزء
04:44 ص الأحد 16 أغسطس 2020
السلام عليكم دكتور أنا بنت عمري 14 سنة طولي 172و وزني 73 انا سمينة في الجزء السفلي من جسمي خاصة الافخاذ كيف انحف و هل طولي مناسب لعمري
وعليكم السلام..
تراكم الدهون في مناطق معينة في الجسم بيدل إن أكلنا في نسبة عالية من السكريات والنشويات البسيطة، محتاجين نظامنا الغذائي يكون صحي أكتر وفيه عناصر غذائية متنوعة ومناسبة لاحتياجات جسمنا وهدفنا في نزول الوزن. ومهم جدا نمارس اي نوع رياضة بنحبها.