لم يتم العثور على نتائج البحث
دكتور انا بدي انزل وزني وزني حاليا 80 وعمري 16 وطولي 169 عباكل مرة واحدة
07:57 م الأحد 16 أغسطس 2020
دكتور انا بدي انزل وزني وزني حاليا 80 وعمري 16 وطولي 169 عباكل مرة واحدة بالنهار شو وبلعب كرة قدم ساعة ونصف كل يوم ووزني باقي على حاله شو اعمل وشو بتنصحني
مش شرط خالص عشان ننزل في الوزن نقلل أكلنا لدرجة وجبة واحدة في اليوم لان دة ممكن يأثر علينا بشكل سلبي خصوصا إننا في مرحلة نمو.
عشان ننزل بطريقة صحية بنحتاج نعمل تقييم كامل لحالتك ونحدد النظام الأنسب ليك ولجسمك واحتياجاته واللي هيساعدنا ننزل بالتدريج ونوصل للوزن اللي عايزينه.