لم يتم العثور على نتائج البحث
انا تخينه ومش عارفه ادخل فى الريجيم بسرعه ومش عارفه الاقى اى نظام شبه الاكل
05:01 ص الثلاثاء 18 أغسطس 2020
انا تخينه ومش عارفه ادخل فى الريجيم بسرعه ومش عارفه الاقى اى نظام شبه الاكل الطبيعى وزنى٨٥ وطولى١٥٣ ممكن دكتور يفدنى فى نظام اقدر امشى علبه
صعب فعلا نتأقلم على الدايت بسرعة خصوصا لو فيه حرمان وضغط. وعشان كدة بنفضل اننا نعمل نظام غذائي مرن وفيه كل الحاجات اللي بنحبها لكن بتكون بطريقة صحية ومحسوبة من السعرات المناسبة لاحتياجات جسمنا في اليوم.