لم يتم العثور على نتائج البحث
مرحبا عمري 18 انا اعاني من النحافة وزني 43 و طولي 155 اريد علاج او
04:41 ص الثلاثاء 18 أغسطس 2020
مرحبا عمري 18 انا اعاني من النحافة وزني 43 و طولي 155 اريد علاج او نظام غذائي وهل يمكنني ممارسة الرياضة او لا ارجوا الإجابة و شكرا
أهلا بيك، نقدر نمارس رياضة مفيش مشكلة.. الرياضة لصحة ولياقة الجسم عموما.
وعشان نعالج النحافة محتاجين نعمل نظام غذائي متوازن فيه كل العناصر الغذائية اللي محتاجها الجسم وبالتدريج هنلاقي نتيجة كويسة إن شاء الله.