لم يتم العثور على نتائج البحث
عمري ٢٢ سنه وزني ٧١ طولي ١٥٨ كنت انزل وزن زين لاكن قللت نشاطي ثبت وزني
04:32 ص الثلاثاء 18 أغسطس 2020
ثبات الوزن مرحلة طبيعية بتحصل مع معظم اللي بينزل في الوزن وحلها إننا بنعمل بعض التغيرات في نظامنا الغذائي عشان نساعد الجسم يستجيب مرة تانية. وكمان محتاجين نرجع مجهودنا البدني والرياضة مرة تانية.