لم يتم العثور على نتائج البحث
انا طولى 170 سم ووزنى 90 كيلو وكلما حاولت أن اخسر الوزن أشعر بتعب شديد
07:07 ص الأربعاء 19 أغسطس 2020
انا طولى 170 سم ووزنى 90 كيلو وكلما حاولت أن اخسر الوزن أشعر بتعب شديد فى جسدى مع اننى لأ اكل كثيرا انهم وجبتين في اليوم
محتاجين نعمل نظام مناسب لجسمنا عشان منحسش معاه بالتعب والارهاق وننزل في الوزن بشكل صحي ومريح