لم يتم العثور على نتائج البحث
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا شاب عمري ٢٨ ووزني ١١٥ كيلو وطولي ١٨٩
05:06 م الأربعاء 19 أغسطس 2020
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا شاب عمري ٢٨ ووزني ١١٥ كيلو وطولي ١٨٩ سم اذهب للجيم ٥ مرات بالاسبوع ولكن نقصان الوزن يحدث عندي بصورة بطيئة جدا قمت بعمل ريجيم ورياضه منذ ٣ شهور وكان نزول وزني ٨ كيلو في ٣ شهور فبماذا تنصحوني وجزاكم الله خيرا واذا أردت اكل الارز لانني احبه فهل هذا يؤثر على الريجيم
ممكن يكون نظامنا الغذائي مش مناسب لطبيعة استجابة الجسم عشان كدة النزول بطيء، محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك عشان نعرف السبب ونحدد النظام الأنسب لحالتك عشان ننزل بطريقة أفضل ونوصل للوزن اللي عايزينه.