لم يتم العثور على نتائج البحث
السلام عليكم دكتور انا وزني57وبعض الاحيان ينزل الى55صحيح وزني متناسق لكن
07:02 ص الأربعاء 19 أغسطس 2020
السلام عليكم دكتور انا وزني57وبعض الاحيان ينزل الى55صحيح وزني متناسق لكن انا اكلي قليل مره تقريباً وجبه وحده في اليوم وابغى ينقص وزني الى52 لكن لا استطيع لاني اكلي قليل جداً ووزني رافض ينزل
وعليكم السلام
مش لازم أبدا نقلل اكل للدرجة دي عشان ننزل في الوزن بالعكس كدة بنضر جسمنا..
محتاجين نعمل نظام غذائي وناخد العناصر الغذائية اللي محتاجها جسمك وفي نفس الوقت النظام يساعدني في نزول الوزن والوصول لهدفي