لم يتم العثور على نتائج البحث
هل الماء والليمون على الريق كويس ولا لا لإنقاص الوزن؟
06:51 ص الأربعاء 19 أغسطس 2020
انقاص الوزن محتاج برنامج متكامل غذائي ورياضي عشان نلاقي النتيجة اللي احنا عايزنها، لكن المشروبات زي الماء والليمون مش هتساهم غير بشيء طفيف.