لم يتم العثور على نتائج البحث
سلام عليكم انا عندي 23 سنه ووزني ثابت 40 كيلو بقالي 4 سنين متغيرش ف هل
06:47 ص الأربعاء 19 أغسطس 2020
سلام عليكم انا عندي 23 سنه ووزني ثابت 40 كيلو بقالي 4 سنين متغيرش ف هل فيه علاج معين او حاجه ااخدها لزيادة الوزن حوالي 10 ل 15 كيلو في فترة قريبه
الافضل لينا نعمل نظام غذائي صحي متوازن فيه كل العناصر الغذائية اللازمة للجسم واحتياجاته عشان نزيد بالتدريج ونقدر نحافظ على الوزن اللي هنوصله بعد كدة.