لم يتم العثور على نتائج البحث
انا وزني 87وطولي 150وعندي 23سنه باخد برشام هارفه بقالي 3ايام عوزه نظام
06:45 ص الأربعاء 19 أغسطس 2020
انا وزني 87وطولي 150وعندي 23سنه باخد برشام هارفه بقالي 3ايام عوزه نظام غذائية كويس مناسب ليه
مش بننصح بتناول اي أدوية غير تحت إشراف مختص متابع لحالتك عن قرب عشان متسببش اي ضرر على صحتك.
وبالنسبة للنظام الغذائي فمحتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك عشان النظام يكون مناسب لجسمك واحتياجاته ونلاقي معاه النتيجة اللي عايزنها.