لم يتم العثور على نتائج البحث
وزني ٧٧،٣ وطولي ١٥٥ و عمري ٢٢ كيف انزل وزني
04:47 م الأربعاء 19 أغسطس 2020
نقدر ننزل وزننا عن طريق النظام الغذائي المتفصل مخصوص لحالتك وجسمك وطبيعة استجابته بدون حرمان عشان نقدر نستمر ويكون نظام مرن ومريح ونوصل معاه للوزن اللي عايزينه.