لم يتم العثور على نتائج البحث
السلام عليكم انا والدة من ٦ شهور و زني ٨٣ كيلو و ولي ١٦٠ سم وعاوزة اخس
03:23 ص الجمعة 21 أغسطس 2020
السلام عليكم انا والدة من ٦ شهور و زني ٨٣ كيلو و ولي ١٦٠ سم وعاوزة اخس ومش عارفة وكل مااعمل نظام يقلل كمية اللبن وياثر على البيبي مع العلم اني باخد أقراص موتيليوم لزيادة كمية الللن
وعليكم السلام
فعلا مع الرضاعة لازم نعمل نظام غذائي متوازن ويراعي جدا وجود رضاعة عشان ميأثرش على إدرار اللبن والبيبي. وعشان نحدد دة لازم نعمل تقييم كامل لحالتك عشان نحدد النظام الأنسب.