لم يتم العثور على نتائج البحث
السلام عليكم لو سمحت يا دكتور وزني ثابت من فتره ومش بيزيد ممكن اعرف ايه
03:08 ص الجمعة 21 أغسطس 2020
السلام عليكم لو سمحت يا دكتور وزني ثابت من فتره ومش بيزيد ممكن اعرف ايه السبب
في اسباب كتير لثبات الوزن وممكن نكون مش بناخد العناصر الغذائية اللي محتاجها الجسم. محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك عشان نقدر نحدد السبب ونعالجه بدقة.