سلام عليكم،انا عمري 15 ووزني 33 وطولي 151 وكيف ازيد وزني؟
08:12 م الجمعة 21 أغسطس 2020
وعليكم السلام.. عشان نزيد بطريقة صحية ومتوازنة محتاجين نعمل نظام غذائي مناسب لاحتياجات جسمنا من العناصر الغذائية. ومع الاستمرار هنلاقي نتيجة كويسة.