السلام علكيم اود ان استفسر بخصوص عمل رجيم انا وزني 61 طولي 166 عمري 24
02:30 ص الثلاثاء 25 أغسطس 2020
السلام علكيم اود ان استفسر بخصوص عمل رجيم انا وزني 61 طولي 166 عمري 24 انا اعمل رجيم الازالة اسفل الحوش وزارة منطقة الثدي باقي الجسم مناسب تقويباً ما هي الطرق المناسبة لازالة الكرش اود جدول لتغذية او طرق لحل المشكلة وشكراً جزيلاً مع العلم انني بدات بالمشي يومياً لمدة نص ساعة
وعليكم السلام
عشان ننزل في الوزن محتاجين نعمل نظام غذائي متوازن فيه كل العناصر الغذائية اللي محتاجها جسمنا وفي نفس الوقت يكون موجة بشكل أساسي لهدفنا في نزول الوزن. وطبعا لازم نحافظ على المجهود البدني وممارسة الرياضة.