مساء الخير انا عندي ٢١ سنه ووزني ٧٤ كيلو وطولي ١٦٦ اوزعه😂 المشكله عندي
02:21 ص الثلاثاء 25 أغسطس 2020
مساء الخير انا عندي ٢١ سنه ووزني ٧٤ كيلو وطولي ١٦٦ اوزعه😂 المشكله عندي ف الأرداف ومش عارفه ازاي اعمل دايت ممكن حضرتك تقولي ع علاج وكده
مش بننصح بأي أدوية غير تحت إشراف مختص متابع لحالتك عن قرب عشان متسببش أي ضرر على صحتك.
وتراكم الدهون في أي منطقة في الجسم بيدل على لخبطة في الأكل.. وإن أكلنا في نسبة عالية من السكريات والنشويات البسيطة.
محتاجين نعمل نظام غذائي متوازن مناسب لإحتياجات جسمنا وللطريقة الأنسب لاستجابته عشان نلاقي نتيجة كويسة مع الإستمرار عليه.