السلام عليكم دكتور انا وزني 56 وطولي 185 نقص حاد في الوزن واريد زيادة
02:19 ص الثلاثاء 25 أغسطس 2020
السلام عليكم دكتور انا وزني 56 وطولي 185 نقص حاد في الوزن واريد زيادة وزني مكان الاقامة تركيا
وعليكم السلام
محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك عشان نحدد النظام الأنسب ليك ولجسمك واللي هتقدر تستمر عليه ونلاقي نتيجة كويسة معاه.