انا عايز اخس وزني ٩٥كيلو في السن ١٨سنة ارجو تساعدني علي نظام غذائي وانا
02:13 ص الثلاثاء 25 أغسطس 2020
انا عايز اخس وزني ٩٥كيلو في السن ١٨سنة ارجو تساعدني علي نظام غذائي وانا اتبعه
محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك عشان نقدر نحدد النظام المناسب لجسمك واحتياجاته ونقدر نستمر عليه بدون ضغط أو حرمان ونوصل للنتيجة اللي عايزنها.