ايش تنصحني بنظام متكامل ف اليوم خاصه طبقت رجيم قاسي وتساقط شعري بكثره
01:44 ص الثلاثاء 25 أغسطس 2020
مش بننصح تماما بالانظمة القاسية لإنها هتأثر على العناصر الغذائية اللي محتاجها جسمنا. محتاجين نعمل نظام متوازن مناسب لاحتياجات الجسم ونقدر نستمر عليه وفي نفس الوقت يخدم هدفنا في نزول الوزن بالتدريج وبصورة صحية.