لم يتم العثور على نتائج البحث
السلام عليكم أنا عمري 24 سنة و طولي 175سم ووزني ناقص جدا 47 كغ ما الحل
07:19 ص الأحد 06 أكتوبر 2019
محتاجين نعمل نظام غذائي متوازن شامل كل العناصر اللي محتاجها الجسم .. زيادة الوزن بتاخد وقت طويل شوية ولكن مع الاستمرار في النظام المناسب للجسم بنقدر نوصل للوزن اللي عايزينه