لم يتم العثور على نتائج البحث
انا شاب عمري 19 سنة وزني 64 كلغ و طولي 184 سنتمر هل وزن عادي وهل يمكن زيادة
06:56 ص الأحد 06 أكتوبر 2019
انا شاب عمري 19 سنة وزني 64 كلغ و طولي 184 سنتمر هل وزن عادي وهل يمكن زيادة الوزن لان المشكلة هي اني لا ازيد عن هذا الوزن رغما اني في حالة صحية جيدة ولدي الشهية
مدام بنتمتع مع الوزن دة بكامل الصحة ومفيش اي مشاكل صحية من اي نوع يبقي مفيش مشكلة ..
لو عايزين نزيد محتاجين نعمل نظام غذائي ورياضي مناسب لجسمك والطريقة الأفضل لإستجابته .. زيادة الوزن بتكون علي مدي طويل شوية ولكن مع الإستمرار علي النظام المناسب بنقدر نزيد في الوزن ونوصل للي احنا عايزينه إن شاء الله.