لم يتم العثور على نتائج البحث
ما هى هو الواجبات التى تساعد على زيادت وزنى مع العلم انى برضع طبيعي
06:38 ص الأحد 06 أكتوبر 2019
محتاجين ناخد كل العناصر اللي محتاجها الجسم وخصوصا ان فيه رضاعة .. ناكل اكل متوازن غني بالخضروات والفواكه والنشويات من مصادر جيدة زي الشوفان والعيش الاسمر والبطاطس والبروتين من اللحوم او البقول وشرب المياه بكميات كافيه ..
لكن كل دة لازم يكون في اطار نظام مناسب ومصمم مخصوص لحالتك ودة بيحتاج تقييم كامل ليكي عشان نقدر نحدده.