لم يتم العثور على نتائج البحث
أنا وزني 664كغ و طولي 169سم أمارس الرياضة و لكن لدي منطقة البطن منتفخة
06:18 ص الأحد 06 أكتوبر 2019
أنا وزني 664كغ و طولي 169سم أمارس الرياضة و لكن لدي منطقة البطن منتفخة و بارزةلدي 94 سم في المنطقة السفلية للبطن أريد حل لإنقاص منطقة البطن
تراكم الدهون في منطقة محددة دة بيدل علي لخبطة في الأكل وان اكلنا في نسبة عالية من السكريات والنشويات البسيطة ، محتاجين نعمل نظام رياضي مناسب عشان نشد عضلات البطن ونظام غذائي مناسب لجسمك عشان يستجيب بسهولة أكبر ونوصل للوزن اللي احنا عايزينه ونحافظ عليه.