لم يتم العثور على نتائج البحث
أنا محتاجه نظام غذائى صحى امشى عليه كنمط حياه وما هى افضل الاوقات التى
06:41 ص الأحد 06 أكتوبر 2019
أنا محتاجه نظام غذائى صحى امشى عليه كنمط حياه وما هى افضل الاوقات التى ناكل فيها وما هى افضل الاكلات والمشروبات الصحيه
كل دة بيختلف من شخص لاخر حسب حالته الصحية وجسمه والطريقه الأنسب لإستجابته وللهدف اللي عايزين نوصله ، لازم نعمل تقييم كامل للحاله الاول عشان نصمم نظام يناسبك وتقدري تستمري عليه وتوصلي للنتيجة اللي عايزاها ويكون life style متوازن صحي