لم يتم العثور على نتائج البحث
لو سمحت عايزة استفسر هو اليوم الفرى بيبقي وجبة واحدة ولا الوجبات علي مدار
06:45 ص الأحد 06 أكتوبر 2019
لو سمحت عايزة استفسر هو اليوم الفرى بيبقي وجبة واحدة ولا الوجبات علي مدار اليوم؟؟؟ ومتشكرة جدااااا
في حاجة انا بفضلها عن الوجبة الفري او اليوم الفري .. وهي ان يكون نظامنا الغذائي اصلا مفيهوش حرمان من حاجة .. ممكن ناكل كل حاجة بنحبها لكن نعرف ناكلها امتي وازاي وناخد بالنا من الكميات ،
ودة نظام هيخلينا نستمر واحنا مرتاحين اكتر ومش حاسين باي حرمان وفي نفس الوقت هنوصل لهدفنا بسهولة أكبر ونقدر نحافظ عليه.