لم يتم العثور على نتائج البحث
السلام عليكم اني عمري 19 سنه وطولي 150 ووزني 63 كيف انزل وزني اريد برنامج
05:35 م السبت 23 نوفمبر 2019
السلام عليكم اني عمري 19 سنه وطولي 150 ووزني 63 كيف انزل وزني اريد برنامج غذائي رجاءأ
وعليكم السلام .. محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك الاول عشان نقدر نحدد النظام الأنسب ليك ولجسمك وإحتياجاته في المرحلة دي وفي نفس الوقت يكون بدون حرمان عشان نقدر نستمر ونوصل لهدفنا واحنا مستمتعين.