لم يتم العثور على نتائج البحث
عندي مشكله مع الدايت كل لما اعمل دايت بصدع و كمان بيكون عندي إمساك و سؤال
05:29 م السبت 23 نوفمبر 2019
عندي مشكله مع الدايت كل لما اعمل دايت بصدع و كمان بيكون عندي إمساك و سؤال كمان هو صح الحرق في الشتاء أعلى من الصيف و يمكن اخس بسرعه
اكيد الدايت اللي بتعمليه مش مناسب ليكي عشان كدة بنحس بصداع واعراض مختلفة ، محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك ونصمم نظام غذائي ورياضي مناسب لجسمك ولإحتياجاته ولهدفك وفي نفس الوقت يكون بدون حرمان وناخد كل العناصر المهمة عشان نكون مع الدايت في افضل صحة.