لم يتم العثور على نتائج البحث
لو سمحت انا اخدت حقنه منع الحمل ٣ شهور وبطني زادت اوي مع ان وزني مش عالي
02:19 ص الأحد 01 ديسمبر 2019
لو سمحت انا اخدت حقنه منع الحمل ٣ شهور وبطني زادت اوي مع ان وزني مش عالي ٦٦ ك وطولي ١٧٤ لكن بطني اللي زادت كدا وعاليه خاصه من فوق انا مخلفتش لسه بس كنت واحده الحقنه علشان أأجل الخلفه شويه اقدر انزل البطن دي ازاي
زيادة منطقة البطن وتراكم الدهون بيدل علي ان اكلنا ملخبط وفيه نسبة عالية من السكريات والنشويات البسيطة .. محتاجين نعمل نظام غذائي متوازن فيه العناصر اللي محتاجها جسمنا بدون زيادة مع ممارسة نشاط رياضي وهنقدر نوصل للوزن والشكل اللي إحنا عايزينه إن شاء الله.