لم يتم العثور على نتائج البحث
انا عاوز نظام غذائي مميز انا طولي حوالي من 179-183 وازني 89 وبلعب كما اجسام
11:17 م الخميس 19 ديسمبر 2019
انا عاوز نظام غذائي مميز انا طولي حوالي من 179-183 وازني 89 وبلعب كما اجسام ومش بيظهر معايا اي حاجه بالرغم اني بلعب من فتره برجاء الرد ❤
محتاجين نعمل نظام غذائي مناسب لجسمك والطريقة الأنسب لإستجابته وكمان يناسب هدفك في بناء العضلات ويكون مناسب مع رياضتك .. وعشان نعمل دة محتاجينن تقييم كامل لحالتك الاول عشان نقدر نحدده بدقه وتقدر تستمر عليه وتلاقي نتيجة كويسة.