لم يتم العثور على نتائج البحث
السلام عليكم انا وزني 55 وطولي 164 عايزه حاجه تزود وزني وتزود هرمونات
03:08 ص الإثنين 13 مايو 2019
السلام عليكم انا وزني 55 وطولي 164 عايزه حاجه تزود وزني وتزود هرمونات الانوثه
زيادة هرمونات الأنوثة مش دايما حاجة كويسة و ساعات بتؤدي لمشاكل خطيرة في الجسم, مع تطور السن و الزواج و الحمل, نسب هرمونات الأنوثة بتتغير بالتبعية.
محتاجة نظام غذائي متكامل لزيادة الوزن يعتمد على وجبات صغيرة متعددة على مدار اليوم عالية في القيمة الغذائية و السعرات الحرارية.
ممكن ندخل سناكس عالية في القيمة الغذائية زي المكسرات و البذور زي اللب و إضافة بذور الشيا و بذور الكتان لأكلنا بطرق مختلفة, لكن في الأساس محتاجة نظام يكون مفصل على حالتك بشكل أساسي عشان يجيب النتيجة المطلوبة.