لم يتم العثور على نتائج البحث
كان جسمى حلو قبل ما أبدأ الكلية و حاليا وزنى ذاد بس الفكرة أنى بتخن مش
07:02 ص الإثنين 13 مايو 2019
كان جسمى حلو قبل ما أبدأ الكلية و حاليا وزنى ذاد بس الفكرة أنى بتخن مش بنسب مظبوطة يعنى وركى كبير بطنى بدأت تقل عن الأول عشان بقلل من أكلى ممكن أقول نا وزنى ثبل ما أبدا الكلية كان ٧٧ دلوقتى ممكن أكون داخل ع ال٩٠ وطولى ١٧٠سم و سنى ٢١ و السبب أنى كنت بسهر عشان أخلص شغلى عشان نا طالب فى كلية الهندسة قسم الهندسة المعمارية
طبعا إختلاف الظروف قبل الكلية أكيد هيأثر على المجهود و طبيعة الأكل و بالتالي الوزن و شكل الجسم. كل جسم ليه طبيعة مختلفة و بيزيد بشكل مختلف عن أجسام تانية. ممكن يكون جسمك من النوع اللي بيخزن الدهون في النصف الأسفل أكتر فيما يعرف "بشكل الكمثرى" محتاج مراجعة لنظامك الغذائي مع برنامج رياضي متوازن عشان تستعيد رشاقتك مرة أخرى