لم يتم العثور على نتائج البحث
المشكله عندي ترهلات بطن كتير مع اني رفيع وجسمي متناسق مع طول انا وزني ٦٩وطولي
12:16 م الإثنين 13 مايو 2019
المشكله عندي ترهلات بطن كتير مع اني رفيع وجسمي متناسق مع طول انا وزني ٦٩وطولي ١٧١ ايه الحل؟؟ مع العلم اني بعمل في القوات المسلحه
نظامك الغذائي يحتاج مراجعة لكن الخطوة الأولى بنبدا بتقليل السكريات و النشويات البسيطة زي العيش الأبيض و المخبوزات مع ممارسة الرياضة و خصوصا تمارين البطن لتقوية عضلة البطن اللي ممكن تكون ضعيفة