لم يتم العثور على نتائج البحث
وزني 95كنت عاوز حاجه تسد الشهيه ونفس الوقت ملهاش اضرار
04:12 ص الثلاثاء 14 مايو 2019
سد الشهية مش هو الحل, الحل في تنظيم الشهية عن طريق الأكل الصحي في إطار نظام متوازن مفصل لحالتك و ممارسة الرياضة. أول ما الجسم يتعود إنه بياخد إحتياجاته بطريقة محسوبة و يمارس المجهود البدني اللي بينظم هرمونات الجسم مع الراحة المناسبة, الشهية هتكون منتظمة بدون مشاكل غن شاء الله