لم يتم العثور على نتائج البحث
من شهرين جالي انيما حادة بسبب سوء التغذيه كان جالي هسهس كدة من الاكل ف
05:14 ص الثلاثاء 14 مايو 2019
من شهرين جالي انيما حادة بسبب سوء التغذيه كان جالي هسهس كدة من الاكل ف مكنتش باكل غير حوالي اقل من ٥٠٠ كالوي نزلت جامد جدا ف الوزن وضعفت لحد وزن ٣٨ ف حوالي وضعف جدا مافيش عضلات مبقدرش اشيل اي حاجه حتي ملامح الجسم اختفت دا غير أن بقالي سنه مبيجيليش الدورة الشهرية انا سني ١٨ سنه وطولي ١٥٥ الدكتور كتبلي ادويه والحمدلله بقيت تمام امبارح وزنت نفسي لاقيت وزني ٣٦ مع اني تخنت والدهون بانت ف جسمي يعني مليت بس ليه مظهرش ع الميزان مش عارفه الموضوع دا مجنني جدا ونفسيتي وحشه جدا ارجو حل
ده ليه أسباب كتير, ممكن يكون بسبب ضعف العضلات و ممكن يكون بسبب نقص الماية ده في حالة إنك مش بتشربي ماية كويس أو بسبب الصيام مثلا.
لو لسه الموضوع مأثر على نفسيتك و بيتحكم في قراراتك في الأكل و بتحسي إنه بيعطلك حياتك, ممكن تستشيري طبيب نفسي متخصص في إضطرابات الأكل