لم يتم العثور على نتائج البحث
انا علي نظام غذائي مانعه النشويات تماما وباكل بروتين وخضار ومفيش سكريات
01:03 م الثلاثاء 14 مايو 2019
انا علي نظام غذائي مانعه النشويات تماما وباكل بروتين وخضار ومفيش سكريات ووزني مش بينزل
منع النشويات مش هو الحل لأنقاص الوزن و ساعات ممكن يسبب ثبات في الوزن لو معمول بطريقة مش محسوبة. النظام الغذائي محتاج يكون محسوب على حالة جسمك, يكون متوازن في المجموعات الغذائية و يراعى فيه السعرات الحرارية. طبعا مع ممارسة الرياضة و زيادة النشاط البدني عشان فعلا نلاقي نتيجة ترضينا