لم يتم العثور على نتائج البحث
هل يوجد دواء جيد للتخسيسي او يساعد علما انى باخد دوا اسموا فاتاشى جايد
10:29 م الثلاثاء 14 مايو 2019
هل يوجد دواء جيد للتخسيسي او يساعد علما انى باخد دوا اسموا فاتاشى جايد حبة بعد الاكل اية احسن حاجة
التخسيس هو رحلة متكاملة نتيجتها بتتحقق لما نمشي على نظام غذائي متوازن مع زيادة معدل الحركة و النشاط و ساعتها ممكن يتم وصف المكملات الغذائية أو بعض الأدوية المصرح بيها كعامل مساعد مش أكتر و بالتالي مفيش حاجة إسمها دوا كويس و دوا وحش. بيختلف الوصف على حسب الحالة