لم يتم العثور على نتائج البحث
د لو سمحت انا طولي ١٦٠ ووزني ٤٩ مش بيزيد عن كده ابدا وانا متزوجة ومعايا
11:29 م الأحد 04 أغسطس 2019
د لو سمحت انا طولي ١٦٠ ووزني ٤٩ مش بيزيد عن كده ابدا وانا متزوجة ومعايا بنت سنتين وولدت قيصري ممكن حاجة ماشي عليها تزيد من وزني شوية
محتاجين نعمل نظام غذائي مناسب لحالتنا ولجسمنا والطريقة الأنسب لإستجابته عشان نوصل للهدف اللي إحنا عايزينه بسهوله وبدون ضرر علي صحتنا.