لم يتم العثور على نتائج البحث
ممكن اعمل ريجيم مع الرضاعة مع العلم انى اللبن عندى قليل للاسف بس انا زدت
11:39 م الأحد 04 أغسطس 2019
ممكن اعمل ريجيم مع الرضاعة مع العلم انى اللبن عندى قليل للاسف بس انا زدت جدا فى الحمل محتاجة اخس
التخسيس مع الرضاعة بيحتاج نظام غذائي متوازن عشان نحافظ علي ادرار اللبن وتعويض الغذاء الطبيعي اللي البيبي محتاجه ، هنحتاج إننا نقلل شوية من الحلويات والسكريات ونبدأ ناكل أكل متوازن غني بالخضروات والفواكه .. والنشويات تكون من مصادر جيدة زي الشوفان والعيش الأسمر والبطاطس .. والبروتينات الطبيعية من اللحوم او البقول ، مع ممارسة نشاط رياضي خفيف وشرب كميات كافيه من المياه لكن كل دة بيحتاج يكون في اطار نظام غذائي مخصص لحالتك.