لم يتم العثور على نتائج البحث
حضرتك انا بنتى عندها 6شهور وزنها 5800وطولها 62بالنسبة لسنها هى ضعيفة وبديها
10:34 م الأربعاء 25 سبتمبر 2019
حضرتك انا بنتى عندها 6شهور وزنها 5800وطولها 62بالنسبة لسنها هى ضعيفة وبديها اكل ومش باين عليها اعمل اية
لو في حاله انها بترضع رضاعة طبيعية ومفيش عندها اي مشاكل صحية استمري في إدخال الأطعمة البسيطة بشكل مبدأي ومع فترة النمو هيكون طبيعي انها توصل للوزن المناسب ليها وتكون بصحة جيدة