اريد التخلص من مشكلة الافخاذ السمينه الغير متناسقه مع باقي الجسم مع العلم
07:56 م الثلاثاء 21 يناير 2020
اريد التخلص من مشكلة الافخاذ السمينه الغير متناسقه مع باقي الجسم مع العلم ان شكل جسمي مثالي من الاعلى ولكن الجزء السفلي يعاني من شحوم كبيره لايمكنني التخلص منها لا عن طريق الدايت ولا حتى الرياضه مامشكلة هذه الدهون العنيده شكراً لك اتمنى الحل السريع
تراكم الدهون في اي منطقة بالجسم بيدل على لخبطة في اكلنا .. ممكن يكون اكلنا في نسبة عالية من السكريات والنشويات البسيطة ، محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك ونصمم نظام غذائي مناسب ليك وللعناصر اللي محتاجها الجسم والطريقة المناسبة لإستجابته عشان نقدر نوصل للنتيجة اللي احنا عايزنها وطبعا مع المجهود البدني والرياضة.