لم يتم العثور على نتائج البحث
انا عندي 15سنه وزن 95كليو وطول 185وعايز حاجه لتخسيس
10:49 م الخميس 20 فبراير 2020
محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك الأول عشان نقدر نصمم النظام الأنسب ليك ولجسمك وإستجابته عشان  ننزل في الوزن بطريقة صحية وتدريجيا ونحافظ على الوزن اللي هنوصله.