انا باكل كتير جدا ومعنديش انيميا والهموجلوبين 12 ووزنى 60 كيلو طولى 179سم
12:41 ص الجمعة 21 فبراير 2020
انا باكل كتير جدا ومعنديش انيميا والهموجلوبين 12 ووزنى 60 كيلو طولى 179سم ومش وسنى 26 عام ومش عارف اطخن خالص
عشان نتخن محتاجين نعمل نظام غذائي مناسب لجسمك وللعناصر الغذائية اللي محتاجها ومع الاستمرار هنلاقي نتيجة ان شاء الله لان زيادة الوزن بتحتاج صبر شوية لكن في النهاية هنوصل للوزن اللي عايزينه واحنا بافضل صحة.