لم يتم العثور على نتائج البحث
البقسماط بالردة والوزن وعاوز اعرف السعرات الحرارية في البقسماطة الواحدة
12:13 ص الجمعة 21 فبراير 2020
البقسماط بالردة والوزن وعاوز اعرف السعرات الحرارية في البقسماطة الواحدة بالردة والواحدة حجمها 6 جرام
الفكرة مش في حساب السعرات الحرارية في كل حاجة قد ما هو أكل الحاجات المفيدة لجسمنا ولتقسيمة العناصر الغدائية اللازمة للجسم وللهدف اللي عايزين نوصله على وجبات وسناكس اليوم