لم يتم العثور على نتائج البحث
انا عايزه اخس ومش عارفه حاولت وخسيت 5كليو ورجعت تاني وحاسه اني هيزيدهم
12:24 ص الجمعة 21 فبراير 2020
انا عايزه اخس ومش عارفه حاولت وخسيت 5كليو ورجعت تاني وحاسه اني هيزيدهم تاني وحاسه اني عندي فاتح شهيه في الشتاء وعايزه اكل كتير ومش عارفه المشروبات اللي تساعدني على خساره الدهون وفي مشروبات زي الفرقه مع الزنجبيل والشاي الأخضر بعملها خلطه بتكون صعبه وترجع منها من كتر ما هي صعبه وكمان بحس انا معدتي بتوجعني جامد مفيش اراده خالص والرياضه صعبه وبكسل ومشغوله في الدراسه ومش عارفه اعمل ايه وزني تقربيا84 وطولي تقريبا 165 وشكرا مقدما
مش لازم ابدا نعمل دايت قاسي ولا نشرب مشروبات مش حابين طعمها، محتاجين نعمل نظام غذائي ورياضي متفصل علينا وعلى احتياجات جسمنا وطريقة استجابته عشان يستجيب بشكل كويس ونبدأ ننزل تدريجيا واحنا مستمتعين ونحافظ على الوزن اللي هنوصله على المدي الطويل.