اهم النصائح لخسارة الوزن وكيفية المحافظة على الوزن بعد خسارته
02:55 ص الإثنين 23 مارس 2020
لازم نتبع نظام غذائي ورياضي مناسب لينا ولجسمنا والطريقة الأنسب لاستجابته، مش لازم ابدا نعمل نظام قاسي او فيه حرمان عشان نقدر نستمر، ناخد كل العناصر الغذائية اللازمة لجسمنا وفي نفس الوقت ناخد بالنا من الكميات. وكل مرحلة من الدايت بيكون ليها استراتيجية مختلفة عشان نقدر نحافظ على اللي وصلناله.