لم يتم العثور على نتائج البحث
نظام دايت في رمضان وإزاي اثبت وزني بعد ما اخس
11:28 م السبت 11 أبريل 2020
في رمضان او في الايام العادية في الحالتين محتاجين ناكل اكل صحي اكتر ومحتاجين نعمل نظام غذائي مناسب لجسمنا وحالتنا ومناسب للهدف اللي احنا عايزينه ودة بيحتاج تقييم كامل لحالتك عشان نقدر نحدده بدقة ونستمر عليه ونوصل للوزن اللي عايزينه ونثبت.